
APS – REVISIONSLEDELSE
APS – revisionsledelse APS (Audit Process Support) er en innovativ applikation, der automatiserer revisioner. Det er et enkelt, intuitivt værktøj, der hjælper med at organisere og optimere revisionsprocesser, samt med at oprette tidsplaner, indsamle data og rapportere dem. APS-applikationen er tilgængelig som en hjemmeside, hvilket gør den let tilgængelig fra både din computer og smartphone. Én licens giver mulighed for et ubegrænset antal brugere på én lokation. Medarbejdere kan bruge applikationen på samme tid til at kontrollere aktiviteter, tidsplaner, rapportere problemer og planlægge revisioner. Løsningen kan konfigureres fleksibelt afhængig af typen af udførte audits, f.eks. 5S, LPA, TPM, ISO, Facility Management og OHS, blandt andet sundheds- og sikkerhedsmæssige uoverensstemmelser.
• rapporteringsautomatisering
• digitalisering af revisionsaktiviteter
• simpel licensering
• intuitiv betjening
• mulighed for tilpasning til brugerens behov
Fordele