title

text

Værd at vide før du bestiller reparation

  • Før du indsender udstyr til reparation, bedes du kontakte Etisoft Nordic og aftale nærmere. Hvis udstyret er dækket af garanti, skal dette oplyses.
  • Hvis du sender en termotransfer printer til reparation, bedes du medlevere prøver af forbrugsmaterialet (etiketter og farvebånd). Dette vil hjælpe med at diagnosticere fejlen og justere printeren.
  • Du vil derefter modtage et skriftligt overslag.
  • Hvis du accepterer overslaget, vil serviceteknikeren påbegynde reparation.
  • Accepten skal være os i hænde senest 10 arbejdsdage efter bestilling. Efter denne tid vil udstyret blive returneret til kundens adresse og på deres regning sammen med en faktura på 1200 DKK netto for den udførte diagnosticering og fejlfinding.
  • Hvis overslaget ikke accepteres, udgør omkostningerne til fejlfinding og udarbejdelse af overslaget 1200 DKK netto.
  • Forsendelse af udstyret sker for kundens regning

 

SERVICEFORMULAR